120113 Fredag

Grattis till Emilia Larsson som fyllde 11 år redan den 3 januari själv får jag vänta på 11-årsdagen till den 7 november i år.

Idag är det fredagen den 13:e och hos oss blåser det storm.

Klara var med mig hem från skolan idag :) Vi är nästan alltid ute när vi är med varandra, det gillar jag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om...... men nån bild kan vi lägga in :)

Jag & Candy


Här är en bild där Mimmi hoppar mammas quarter Junes Gold Linnen i en Ld+5 i Götene


//Sandra


Kommentarer
- Emilia

ÅÅÅ Tack , jag såg det nu:) Tack så jätte mycke!!!

2012-01-17 @ 11:57:07
Blogg: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0