120110 Skola igen

Ja nu har vi varit första dagen i skolan. Kul att träffa klasskamraterna :) men inte att få läxa direkt :(

Det är snö ute men nu är det inte så kallt så det töar bort tror jag.

Idag red jag mest i skritt på Quest och vi repeterade det vi tränade på igår hos Jenny. Han får gå på en fyrkant och stanna upp i hörnen och flytta bakdelen bara och sen fram igen. Skänkelvikning tränade vi också dock lite i trav också. Sen var det ryggning. Till sist så lysnnade han på mig och backade rakt 4 steg, jippi


Sen var det Candys tur. Samma sak med henne för underlaget är så knöligt tyvärr.


Ikväll ska jag skriva ner mina mål och sen så ska jag läsa på min engelska läxa.

//Sandra


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0