Skogen, Hobbes arbete börjar :)

Idag efter skolan så var det dags för Quest mindre jobbiga dag i veckan. Jag försöker alltid rida mina hästar så att de har kraft och energi kvar minst 1 dag i veckan. Kan ju tänka mig själv att det , måste vara tråkigt att alltid sluta jobbet dötrött :):) Håller ni med?

Sen var det Hobbes tur. jag och Mimmi gav oss ut på konditionsrunda . I slutet på rundan började han busa, den lille ligisten! Satt kvar i alla fall :D

Candy fick ett lätt pass idag också.

Efter dessa tre gått så fanns inte mycket mer kvar av dagen för min del. Nu ska jag chilla med Bamse och se på tv innan jag ska sova.



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0