dressyrat, badat i Skara osv osv

Först så åkte vi till Jenny på dressyrträning med Quest. Jag länkar en kort snutt och jag rider INTE bra jag vet. Jag och Quest har svårt för skänkelvikning och jag rider dåligt som inte kan lära honom :(:( (detta är deppigt)

 

http://youtu.be/vH60dMr_nZc

Efter lektionen red jag ut på Jennys ponny. Mamma gick med mig ute. Han skötte sig bra.

Hemma så åt vi mat och sen skjutsade mamma mig till Skara där jag badade med Olsson :):) Kl. 16.00 hämtade mamma oss och vi åt mat igen.

Ut och red Candy i sällskap av Olsson med Mells.

Nu fikar vi och sen ska vi åka bob bakom Tiger när Mimmi rider :):):)

Mimmi kastar täcket över Tiger (detta är stalldel 2 hos oss)


Kanske vill ni ha en rundtur hemma hos mig?

Sandra

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0