120209 Öppna och sluta

Idag har jag haft utvecklingssamtal och sen raka vägen hem och ut i stallet för att åka på träning.
Jag älskar att träna för tränare!

Idag red jag ponny åt Jenny och jag tränade på min Quest


Idag så prövade vi på att göra riktig öppna (har gjort svaga öppnor innan) och det gick perfekt <3<3 då gick vi över på slutor men där var det svårare. Jag glömmer att han bara är riden sen 25 nov 2010 och det är ju inte så länge. Han är så duktig.

Jag undrar hur det skulle vara att ha en läromästare att rida?!? Jag måste ju lära mig och Quest. Quest är ju så liten så vem som helst kan inte rida honom. Han är 120 cm med brodd :);)

Sandra

Kommentarer
- felicia <3

Okej, jag har runt 20 läsare :)

2012-02-10 @ 10:51:56
Blogg: http://tokigimadera.blogg.se/
- felicia <3

Läste fel på frågan har 20 läsare men inga hästar tyvärr :( rider på ridskola

2012-02-10 @ 10:52:51
Blogg: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0