9/12 Svar på kommentarsfrågor

Elin har kommenterat och skrivit följande:
Måste ställa lite frågor nu efter att ha kollat igenom ett x antal av dina inlägg. :)

Du får avgöra om du svarar på de i en kommentar eller i ett inlägg.

1: Hur många hästar har du? (såg flera stycken så antar att det är ett par)

2: Hur hinner du med att rida, träna alla?
Eller satsar du enbart på någon, några?

3: Ditt mål står ju tydligt här på din blogg os i dressyr, men undrar om du satsar något på hoppning oxå ?

4: Äger du eller din familj m.m. alla ponnyerna eller är några på foder, tillridning, inridning, m.m.

Eftersom jag är ny på din blogg så vet jag ju ingenting o det är svårt o direkt koppla allt efter att enbart ha läst några inlägg och info om hästarna.
_______________________________________________
Svar:
1. Jag har 6 st egna.  (bortskämd jag vet (:  men jag är så oerhört tacksam att jag kan ha dem... )
B-ponny: Caramel, Quest och Hobbe
C-ponny: Ludwig och Candy
D-ponny: Rocky
B Cupid 2 år är här på inridning och vi tar det väldigt lugnt med den fina hingsten. Mimmi hjälper mig med honom. Lillemons Ness är här på tillridning inför försäljning.
Till helgen 15/12 kommer 2 st tillridningsponnys: Micks Poseidon som jag presenterat och Micks Delight, hon var hos mig i somras på inridning och ska komma över jullovet och friska upp minnet på det hon redan kan :)
 
2. Jag går ju bara i 5:an så jag hinner med riktigt bra än. Vissa av hästarna är unga så de går inte så ofta heller.
Min mamma brukar vara med och grooma åt mig också. Pappa brukar sköta mockning mm. Caramel är ute på foder
2013 så vill jag rida lite mer dressyr på Quest och hobbe då jag kvalat till nationellnivå med båda. Man vet ju aldrig när man växer ur dem :(
 
3. Jag gillar både hoppning och fälttävlan också med dressyr är det jag väljer om jag måste välja.
Hobbe är duktig i alla tre grenarna så han har jag ett fälttävlans mål med (klara en P80) och sen bli säker i Lb och La-höjd. Candy är en ren hoppeponny och henne hade det varit toppen att få hoppa GP-ponnyn på men jag tror nog vi måste träna mer :S
 
4. Min familj har 13 st egna hästar sen finns många fler på gården. Det är över 20 st totalt.
Moa har en egen ponny (som jag haft på tillridning innan) och en foderponny. Mimmi har Linnen Tiger och Didde
Pappa har travhästar.
 
 
Tack för att Ni läser min lilla blogg om mina ponnys och mig! Frågorna uppskattas :D
 

Kommentarer
- Erika

Kul att du svarade på frågorna. :-)

2012-12-09 @ 14:33:28
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Jessika

Hej Sandra! Jag hittade din blogg nu genom Lamias blogg och jag måste bara säga att du verkar vara en himla härlig tjej som verkar superduktig på att rida dina ponnyer! Jättefin blogg har du också, verkligen genomtänkt och fin design. Här kommer jag att fortsätta titta in, så blogga på! :)

Svar: Tack va snäll du är. Har varit inne på din fina blogg också. Härliga hästar! Är hoppning din grej?
Sandra A.W

2012-12-09 @ 16:24:05
Blogg: http://www.jessikaung.blogspot.com
- Erika

Sv: dom fixade en duk sen efteråt. :P men lite sent på tänkt.

2012-12-09 @ 16:50:15
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Jenny

Jag tycker de är omäjligt att hitta ponnysar, de tar så lång tid att hitta den rätta. Hur/vart hittade ni era? :)

2012-12-09 @ 17:22:51

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0