29/12 Tränat igen

Jag tränade Quest idag för Anneli. Mamma hade med kameran och tränade på att ta kort, väl hemma så hoppade hon runt i menyerna på kameran och lyckades radera alla korten :(
 
Bjuder på gamla bilder då:
 
 
 
 
Idag så tränade vi på: att få till ett övertramp i skritten, Quest ska heöa tiden bjuda framåt, att utveckla traven så att han får schvung i steget, min sits så att jag med små hjälper kan få fram det bästa ur min ponny, hur en sluta ska ridas vilket ben som ska gå först, i öppnorna ska han gå fram och vara på tygeln. Lära Quest att inte höja upp huvudet och streta när vi kommer till en ny rörelse utan jag ska få honom att reagera genom att bli mer energisk när jag vill göra nåt nytt, han ska gå fram när vi går ur en öppna tex. Jag tycker att han var bättre idag än sist det är bra!
Mycket svammel kanske men som jag sagt innan jag är dålig på att skriva vad vi gör.
 
Åh vad jag älskar denna ponny! <3
 
 
 

Kommentarer
- Erika

Så typsiskt, men de har hänt mig oxå.
Att jag råkat av misstag radera bilderna efter de lärde jag mig att alltid lägga in bilderna i datorn först innan jag ens tänker tanken på o radera någon bild eller leka med inställningarna. :P

Svar: Så får det bli framöver sa mamma, till datorn först. Tur det inte var några "viktiga" bilder
Sandra A.W

2012-12-29 @ 18:48:06
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Hm, jag vet faktiskt inte längre. Missade ju några pay and jumper som hade varit bra förberedelser. Vi får se hur bra det går att träna fram tills dess och hur vädret ser ut att bli :))

2012-12-29 @ 19:24:25
Blogg: http://asslatjejerna.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0