18/2 Tränat

Ja nu kom man hem från skolan med halsont :(
 
Tränat dressyr för Anette idag med Hobson. Den ponnyn han är så rolig han ger sig aldrig. Han kan gå kanon en långsida sen stretar han i handen och ska småtjafsa då trycker jag fram honom med skänkeln då åker huvudet upp bara att börja om. Fattar inte att han måste hålla på ;) han är ju aldrig den som går segrande ur dessa småtjafs....
 
Bjuder på en film från träningen eftersom det är så svårt att fota nu.
Be nice!
 
När vi kom hem så fodrade vi och lite plock i stallet.
 

Kommentarer
- Eva

Kul med film! Det är himla nyttigt att se sig själv rida. Ni ser fina ut:) Kram Eva

Svar: Tack
Sandra A.W

2012-12-18 @ 21:37:23
- Erika

Sv.
Angående galopp skänkeln så tar jag fram vänster ben/skänkeln o tar bak höger lite när jag vill fatta vänster galopp samma sak med höger, men då.höger skänkel. :)

Så är jag lärd.

Svar: Om hon inte tar skänkeln direkt pröva att höja innerhanden och sitt till på yttersittben. Det brukar funka :)
Sandra A.W

2012-12-18 @ 21:38:47
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Erika

Sv
Tack för tipset. :D

2012-12-18 @ 22:31:21
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0