12/12 Om träning mm

Jag tror att man kan träna för vem som helst absolut men jag är nyfiken på hur de som är stora inom dressyren hur de tränar och lägger upp tävling.
Kanske man kan fråga om hur man bör tänka mm. Det vore nåt för klubbarna där ute att tänka på. Det är ju inte alltid så att man har föräldrar som kan och vet.
 
Man måste ju inte tävla heller för den delen! Jag gillar tävlandet.
 
Fick förslag på sponsor mm men det är nog inte så lätt att få. Undrar hur man gör då?
 
Min 3-åring Arhults Ludwig och jag
 
Har ni fått hjälp från er klubb med tränings och tävlingsupplägg? Hur ska man tänka. Hur förbereder jag mina hästar så bra som möjligt? Frågorna är många.
 
 
 
 

Kommentarer
- My

Älskar dina inlägg, var får du din inspiration ifrån? Hur länge har du bloggat ?
http://www.nattstad.se/mykrave

Svar: Jag och mamma pratar mycket om framtiden mm då säger hon ofta skriv om det mm. Alla inlägg kollar hon och rättstavar lite och kanske ändrar nån mening mm.Jag har bloggat i ett år nu med blandad framgång har dåligt med ideer själv behöver lite hjälp på traven liksom.
Sandra A.W

2012-12-12 @ 19:12:17
Blogg: http://www.nattstad.se/mykrave
- LInnea <3

Hej fina du! De skulle vara hur snällt som helst om du skulle svara på min fråga på mitt senaste inlägg  ha det super! kram

2012-12-12 @ 19:48:52
Blogg: http://linneadahlbergg.blogg.se
- Ylva

"De stora" kanske har bloggar som man kan läsa? Eller så får man åka på clinics, fast de brukar ju kosta lite. Jag vet inte om du har praktik i skolan? Om du har det försök att få göra den hos "någon stor". När du blir äldre kan man ju jobba hos någon bra tränare ett tag. Jag jobbade ett år hos Ylva Lovén Swärd efter studenten. Det var guld värt. Hårt, men jag lärde mig massor.

Sv:Man får nog ringa runt till företag, kan jag tänka?
Erbjuda dem reklamplats på släpet kanske? Deras namn på schabrak när du tränar? *spånar vidare* :)

2012-12-13 @ 11:49:40
Blogg: http://www.ylvablom.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0