27/8 Fyra hästar ridna efter skolan

Skolan var ok idag. Direkt efter skolan så åt vi mat och sen gjorde jag läxor.
 
Ut i stallet (äntligen) för att rida. Började med Candy
Idag gjorde vi öppnor och slutor i trav och galopp. Sen fick vi till en ökning som heter duga! Wooooooooooops säger jag bara.
 
Candy är dräktighetskollad idag och tyvärr fanns det ingen fölis :(
 
Hobbe
Vilken kille han är. Idag hängde han sig i  bettet i en sida. Kan bli gaaaalen på sånt. Fick rida loss honom och det var inte lätt. Skruttponnyn är söööt i alla fall ;)
 
 
När jag red Hobbe kom en tjej som ville titta på Caramel. Så in med Hobbe och upp på Caramel. Hon är intresserad ev får hon ta henne på foder ett tag. Caramel ska då bli körponny bl.a
 
Efter visning av ponny så red jag Quest
Älskade ponnyn var lösgjord nästan direkt idag..... Vi fick till några bra skänkelvikningar bl.a
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0