26/8 Jag vill presentera 2 nya hästar i stallet

Efter 3-års testen så åkte vi till Kicki Linnell Fraser i Tvååker och kollade på två hingstar hon har till salu.
 
Cupid B, 2-årig hingst e. Wildzang´s Gloriant RW89 (B)
Uppfödare/ägare; Kicki Linnell Fraser
Stor C- liten D-ponny idag
Cupid är till salu
Cupid ska stå hos oss till nästa sommar och vi ska vänja honom vid sadel, löshoppa, tömköra mm :D
 
Cupid B till höger (Ludwig till vänster)
 
Arhults Ludwig, 3-årig hingst e. Speykbosch Diablo
uppfödare Agneta Hjortsparre
C-ponny idag
ägare: Sandra Andersson Wickström :D:D:D:D:D
 
Luddes pappa
 
Tog många kort idag men det är så typiskt att de försvann.......
Jag kan inte riktigt fatta att det står så fina hästar i stallet och jag får rida dem allihop. Man kunde sluta skolan efter 4:an va? ;);)
 

Kommentarer
- Louise w

har du köpt den hästen som kom sist på bild? vad heter den och mer vill jag veta i så fall ;)

Svar: Sist är Ludwigs pappa och den har jag ridit.Hästen i mitten som Mimmi håller i är min Arhults Ludwig "Ludde"
Sandra A.W

2012-08-26 @ 21:30:48
- Emelie Jonsson Höglund

Vilken snygging till höger!! :D

Svar: Ja verkligen och Cupid är bara 2 årMen jag gillar Ludde mer.....
Sandra A.W

2012-08-26 @ 21:38:20
Blogg: http://emeliejh.blogg.se
- emelie

Vilken snygging till höger! :D

2012-08-26 @ 21:39:11
Blogg: http://emeliejh.blogg.se
- Anna S

Sv: Ja nu såg jag att du hade nya ponnysar i stallet. Det blir spännande att följa. Diablo, pappan till Ludwig hade en kompis till mig förut och red och utbildade och verkade vara en fin och trevlig ponny så det var kul att se en avkomma :)

Svar: Var det hon Elin Nylander?Jag har provridit honom en fantastisk ponny!
Sandra A.W

2012-08-29 @ 13:07:56
Blogg: http://missbelinda.blogg.se
- Anna S

Sv: Japp det var Elin :)

Svar: Hon verkar vara lika duktig som du!
Sandra A.W

2012-08-29 @ 13:11:01
Blogg: http://missbelinda.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0