23/8 Vad jag har/saknar

Jag och mamma pratade härom kvällen om vad jag har och inte har. Jag har 5 st egna fina ponnys men saknar en läromästare. Jo där jag alltså kan träna på min ridning och koncentrera mig på det och inte lära ponnyn samtidigt.
 
Man kan inte få allt jag vet!
 
Jag har heller ingen hemma som riktigt kan hjälpa mig framåt varför mina föräldrar lägger ner massor av pengar på våran träning. Inte bara min utan Moa och även till Mimmi. Jag är oerhört tacksam.
 
Jag önskar mig en större häst och ska jag vara ärlig helst en ung, jag gillar att utbilda dem :) och mig :)
Mina föräldrar gör det de kan i denna fråga, jag vet.
 
Tänk er denna ponnyn som en stor C eller D-ponny?
 
Eller varför inte denna?
 
eller denna?
 
sen har jag ju en maxad C-ponny men hon är en ren hopp-ponny och förmodligen dräktig nu :)
 
Jag vet att jag har fler än vad de flesta har men man kan ju önska?!
 
 

Kommentarer
- emilia

Jag har ju inte heller nån lärmästare Winston är ju rätt så grön:P men man lär sig nog massor som man har nytta av senare när man blir större:)

Svar: Ja det håller jag med men jag menar att: tänk att rida en läromästare som vet vad du vill när du tex vill göra en sluta på diagonalen om du gör rätt, vilken känsla. Du slipper detta med ganska yviga skänkelrörelser mm Misstolka mig inte: jag ÄLSKAR min Quest som du din Winston
Sandra A.W

2012-08-23 @ 12:50:25
Blogg: http://www.emilialarsson.blogg.se
- Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Denna fanns på Björnasäter :)

Svar: Ok. Det vet jag inte var det är. Långt bort?
Sandra A.W

2012-08-23 @ 15:34:33
Blogg: http://asslatjejerna.se
- Emelie Lindeborg

Hej! Har en vacker Welsh Cob till salu, 4 år, 147cm. Kanske kunde va nåt?

Svar: None
Sandra A.W

2012-08-25 @ 22:13:08
Blogg: http://kejawinterprince.weebly.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0