1/8 Ny plan ;)

Jag är hos Jenny idag igen och hjälper henne på hennes Ponnylekis. Det är riktigt kul. Kommer efter lite hemma bara men det får gå ;);) mina ponnys får ju ingen längre vila så någon dag mår de bra av. måste ju smälta det de lärt sig nån gång :D
 
Efter Ponnylekis är det raka vägen till Floby med Mimmi som ska tävla Linnen där i dressyr! Vi kommer träffa familjen Axelsson där. :D
 
Här rider jag fina Junes Gold Linnen, mammas quarter :)
 
Ev har min tränare Jenny ordnat en annan häst till mig att tävla i div3 dressyr :) Perfekt! Håll alla tummar.
 

Kommentarer
- Jonna Kindberg

Ååååh, hoppas du kan tävla div 3! Jag ska vara med i laget så skulle vara roligt fall man "känner" någon! ;) vet du några mera som ska vara med? :)

Svar: Louise Karlsson och min syster Moa Andersson. Vi blev 2 lag :)
Sandra A.W

2012-08-01 @ 12:22:09
Blogg: http://teamothello.blogg.se
- JennyMagnusson

Spännande! :) hoppas det blir något med den nu då! Håller tummarna!

Svar: tack. Ja det hoppas jag också.
Sandra A.W

2012-08-02 @ 03:50:49
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0