13/8 Igår på Riks...

Igår söndagen den 12:e augusti åkte vi till Lerum och jag startade i ridklasser på Welshponnyföreningens Riksutställning.
 
Först red jag Quest i en First Ridden klass, vinst.
 
 
 
Sen red jag en klass som heter Welsh Mountain Open (tror jag), vinst
 
Vidare till Bis (Best In Show) då alla 1-2 placerade i klasserna fick vara med och tävla om Ridden Champion.
Först red man runt och visade upp skritt trav och galopp
 
Visa hästen för hand
 
Upp och rida igen
 
Efter denna klassen fick man vänta till allt var klart för att få gå in och slutligt kora vinnare och 2:an. Här möts alla.
Jag och Questis blev Reserv Ridden Champion alltså tvåa!!!! Den som vann var en welsh cob.
Vi fick nåt vandringspris med oss hem också :)
 
Så här fin blev han efter vi satt på alla 3 rosetterna för dagen !
 
/Sandra
 

Kommentarer
- Elin=)

GRATTIS! Kommentera gärna min blogg!

Svar: Tack
Sandra A.W

2012-08-13 @ 20:25:01
Blogg: http://ponyworld.bloggplatsen.se
- fanny & filippa - Hästblogg

Gud vad söta bilder<3

Kramis<33

Svar: Tack <3<3
Sandra A.W

2012-08-14 @ 11:23:50
Blogg: http://syrrornaenstrom.blogg.se
- Jonna Kindberg

Grattis Sandra! Vad duktiga ni är, nu får du tagga grästorp på lördag! Ska bli kul att se dig, kram! <3

Svar: Tack!Ja nu taggar vi! Detsamma
Sandra A.W

2012-08-14 @ 17:18:04
Blogg: http://jonnakindberg.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0