Idag tar jag lite bloggledigt

Idag tar jag lite bloggledigt för min klass arrangerar ett disco i Lundsbrunn idag och då måste vi ju vara med och greja. Innan discot ska jag hem till min bästa kompis i klassen, Klara, och vi ska göra chokladbollar som ska säljas mm.

Min mamma och pappa ska komma till discot och hjälpa till.

Alltså får mina 7 pållar hemma vila idag. OJ är det sju st nu? Jag har ett sjukt bra liv <3<3<3

1. Forlan Conquest  "kungen över alla"
2. Lillemons Dominator
3. Candy
4. Gleiniant Caramel
5. Weston Charming
6. Hobson                 (till salu, tränas/tävlas åt ägaren)
7. Simberg Senator   (ska visas åt ägaren)


Söta Hobson:





Kommentarer
- JennyM

Vad roligt.. Tror han var ute och tävlade när jag hade min ponny och tävlade en del.. Känner igen namnet :-) Din fråga du ställde igår.. Hur man får hingstarna att tänka på något annat.. Eftersom han du har nu är lite äldre brukar det vara lättast att få dom att fokusera på något annat, visa att det är du som bestämmer bara :-) däremot en sådan ung hingst som jag har ska man ju vara lite försiktig med då dom kan bli arga av att jag går in och avbryter.. Man får lära sig att känna av detdär :-) roligt att du ska visa honom, samma dag som dino går treårstestet då ska jag hålla tummarna för er!

Jaa detta är förmodligen sista året han får sommarlov, med tanke på att han är så ung och det har hänt mycket sen i höstas brukar jag låta alla treåringar vila efter treårstestet.. Så dom får tid att smälta alla intryck, men härdanefter lär han få gå varje sommar sen :)

2012-04-20 @ 12:24:35
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se/
- Louisa

SV: Okej tack så mkt för din åsikt! :)

Mina mål ska jag lägga mer ut om! Jepp, om du läser våran blogg så la jag in ett inlägg om hoppning.



Kram Louisa

2012-04-20 @ 14:33:37
Blogg: http://dressyrkul.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0