Gleiniant Caramel

Kort presentation av 154541 Gleiniant Caramel (GBR) eller Mellan som jag ibland säger



Welsh Mountain ponny
Född 19 maj 2009

e. Afan Hilldrift 64596 GBR
u. 87527 Monnow Choc GBR
ue. Blaenau Harvey 25629 GBR

Köptes av Stuteri Micks i februari 2011.



Jag satt på henne direkt när hon kom hit och det var en spänd Sandra och en spänd Mellan som skrittade några steg. Hösten 2011 tillbringades hos min kusin Louise som sällskapsponny till hennes ponny. Kom hem igen då Regina tog sig an Mellan och Challe i markarbets- och socialträning. Reginas ponny Pinero som jag ridit till åkte då till min kusin istället :)

Nu har Caramel varit hemma i 1,5 vecka och jag har ridit på henne 2 gånger med ledare och utan. Mellan kliver på med bra bjudning och jag travar henne på ridbanan utan ledare.


Caramel är en rödhårig dam med allt vad det innebär ;)
Vet inte vad färgen heter men kanske stickelhårig fux eller rödskimmel?





Kommentarer
- Klara & Wilma

Hej! Nu har vi en gryyym tävling! Var med och tävla och du får chansen att vinna en ny jättefin header, gjord som du vill ha den! :D

2012-04-04 @ 12:51:38
Blogg: http://siktaalltidhogreenhindret.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0