Fälttävlan, P70 upp till 13-år

Idag gick vi upp halv fyra och åkte kl. 04.00 mot Mantorp 3 timmar bort.

Jag sov i bilen och vaknade med ont i nacken som senare visar sig vara nackspärr, aj aj aj!

Red dressyren på räcer Candy, ca 47% och det kan man inte förvänta sig mer. Hon var med taggad och spänd än hemma kan jag säga. Som ni ser är jag liten på henne också.


Bort till hoppbanan och där gick det riktigt bra trots underlaget som var lerigt och halt. Tyvärr så var nr.-lapparna på hindren små och jag blev osäker så jag missade ett hinder. Detta innebär att jag INTE fick komma ut i terrängen. Jag erkänner jag blev riktigt ledsen men sånt är det bara ta nya tag.

Min syster Moa red P70 13-18 år och hon kom ut i terrängen. Oplacerad men ändå så bra gjort med den relativt nya ponnyn Merry Candy.



Nu ska jag faktiskt strax gå och lägga mig. Hörs i morgon.


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0