Det står en vit springare i vårat stall

Idag har jag provridit SIMBERG SENATOR inför en hingstvisning som ska vara på Uddetrop i Skara den 1 maj.
Han är född 1992 så han en fiiiiin 20-åring.

Han hade stått i ca ett halvår sa ägaren Susanne men han var helt ok att rida.
Han kommer stå hos oss tills visningen är så jag och hingsten har en chans att lära känna varandra :D



Prövade det mesta på honom och det fanns där, han kan!


Simberg Senator är faktiskt min häst Lillemons Dominators pappa.



Kommentarer
- Anonym

Vad roligt för dig! En bra möjlighet! :-) lycka till med honom! :-)

2012-04-19 @ 22:07:54
- caroline

Den förra kommentaren var från mig(så du vet) :-)

2012-04-19 @ 22:09:37
Blogg: http://jcdressyr.blogg.se/
- caroline

Den förra kommentaren var från mig(så du vet) :-)

2012-04-19 @ 22:09:37
Blogg: http://jcdressyr.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0