111220 Fälttävlan

Jag har tagit fälttävlanskortet så jag får starta i det. har gjort en riktig start och då vägrade jag ut mig i terrängen men jag kom iaf ut i terrängen :)

Jag och Quest startade en startfälttävlan (pröva på tävling, höjd 60 cm) där vi vägrade ut oss i terrängen men det gör ingenting vi fick rida klart. Quest var då riden i 7 månader så han skötte sig bra :)

Först ut är dressyren


Efter dressyren ska man inom 30 minuter anmäla sig på hoppbanan


Efter hoppbanan brukar det vara vila några timmar sen terrängmomentet. Är man inte godkänd i banhoppningen får man inte starta i terrängen.


Visst längtar man till sommaren när man ser på dessa kort?

//Sandra

Kommentarer
- isa

Det är ju jättebra för att bara ha blivit riden i 7 månader!

Duktig du är som orkar att ta hand om 5 st ponnyer!

2011-12-28 @ 20:17:41
Blogg: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0