111212 Tillridning

Jag tänkte berätta om hästar jag haft på tillridning

Först ut var Fly, en welsh Mountain på ca 116 cm. Fly såldes till Kyrkobacka Stall & Ridhus efter ca 3 månader hos mig. Ska se om jag hittar nån bild....
Här är en, oj va liten jag var :)



Sen kom Delami Dejavu, överväxt Welsh Mountain, från Stuteri Micks i Falköping. Deja som vi kallade henne var hos oss i nästan ett år. Såldes till Kyrkobacka Stall & Ridhus



Nu finns Ida Kronmarkers ponny Pinero hos oss. Ida har ledsnat på ridningen så han ska säljas. Pinero är 4 år 2012 och är en fantastiskt snäll ponny. Renrasigt russ uppfödd på Skånes djurpark. Lätt i all hantering.


Jag tycker det är kul att rida unga hästar. Visst ibland blir man rädd men det är bara att hoppa upp igen. Jag har haft tur ingen har varit jättejobbig av de som varit hos oss.

Hoppas jag får någon att rida till våren och sommaren 2012 :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0